Direct la: Detalii Ofertă Galerie Foto Rezervare
1. Sală de Conferinţă şi Evenimente Business
Restaurantul Papion din București beneficiază de un salon pentru organizare evenimente corporate. Salonul Ballroom corespunde tuturor cerinţelor pentru organizarea de: conferințe, cursuri de formare profesională şi leadership, sesiuni de training, seminarii de vânzări şi training, workshop-uri, prezentări de maşini, prezentări de modă, recepții, expoziții, conferințe de presă, cursuri de formatori şi multe altele.
Cu o capacitate maximă de 120 de persoane, sala de conferinţe Papion este o îmbinare perfectă între eleganță, stil, rafinament și modernitate, toate acestea fiind completate cu o acustică perfectă pentru o întâlnire de afaceri restrânsă, conferinţe complexe, cocktailuri exclusiviste sau pentru alte evenimente corporate în Bucureşti.
Centrul nostru de conferințe din București dispune de conexiune Internet WiFi, climatizare, sistem de sonorizare Electrovoice, microfoane, videoproiector, ecran de proiecție, toate puse la dispoziția dvs pentru evenimente corporate, fie că doriți o sală pentru training-uri sau o sală de conferință.
Restaurantul Papion se ocupă de organizări evenimente corporate cu cel mai mare profesionalism, astfel încât evenimentul dvs să se ridice la cel mai mare nivel de așteptări. Suntem printre puținele firme de organizări evenimente în București, care vă pune la dispoziție servicii complete de catering și coffee break, dar și servicii de consultanță în materie culinară, bucătarul nostru chef putând să vă ofere consultanță gratuită pentru alegerea preparatelor ideale pentru evenimentul business organizat.
Politica tarifară aplicată de Restaurant Papion este de a cota cel mai bun preţ în funcție de tipul solicitării dvs și de perioada în care se va desfășura evenimentul corporate, mai mult decât atât, tarifele pentru închirierea sălii de conferinţe Papion din București sunt transparente și negociabile în funcție de durata evenimentului.
Rezervă Acum2. Ofertă închiriere sală de conferințe:
- Între 101-120 de pers. – 400 EURO/zi
- Între 76-100 de pers. – 350 EURO/zi
- Între 51-75 de pers. – 300 EURO/zi
- Între 26-50 de pers. – 250 EURO/zi
- Până în 25 de pers. – 150 EURO/zi
- O apă, un ceai/cafea, mix alune, covrigei – 4 EURO/pers.
- *în preț este inclusă videoproiecția, sonorizarea, 2 microfoane
3. Meniu evenimente corporate:
Preparate
- Bruschete cu mozzarella și somon
- Bruschete cu pastă de măsline și anchois
- Tartină cu cremă gorgonzolla și nucă caramelizată
- Vol-au-vent cu salată de ciuperci
- Frigărui caprice
- Bulete de cașcaval
- Chifteluțe
Preparate
- 1 Apă plată / Apă minerală
- 1 Răcoritoare din gama Pepsi / Sucuri naturale
- 1 Cafea / Ceai
Preț: 12 EURO/ persoană
Rezervă Acum4. Candy Bar
Papion vă pune la dispoziție Candy bar pentru ca oaspeții să se bucure de ocaziile speciale din viața dumneavoastră: nuntă, botez, petreceri copii, balul bobocilor, aniversări, cu o largă paletă de cupcakes, jeleuri, bomboane gumate, lollypops, prăjiturele făcute în casă aranjate frumos pe o varietate de sticlărie, borcane și platouri.
Vezi Prezentare VIDEO – Candy Bar!
Preț: 10 EURO/ persoană
Rezervă AcumGalerie Foto
Salonul Papion - Evenimente Corporate
Contact